Wie is wie

Friday, February 16, 2007

Camelback Mountain





Vorig weekend zijn we de berg die hier in het midden van de stad ligt te blinken geen beklimmen: Camelback Mountain. Voor Hanne hadden we nu een draagrugzak gekocht aangezien die 'stoere' buggy toch niet over de bergpadjes geraakt.

Na haar middagdutje op weg. Wanneer we daar aankomen blijkt het toch een populaire bestemming te zijn en moeten we ons op enige afstand parkeren. Dat geeft ons al een mooie wandeling van aan de auto tot het begin van het pad.

De eerste 500 meter lijkt wel een trap en Bib probeert die omhoog te stappen zonder ons dochter al te veel te schudden. Ze lijkt het eerst wel leuk te vinden, hoog in haar troon maar na een tijdje, en tientallen trappen verder, was de pret er wel af. Een korte pitstop, even bijtanken voor onze kleine meid en we hoopten verder te gaan. Maar toen gebeurde wat in Arizona niet voorkomt : het begon te regenen. Nadat we snel terug ingepakt hadden en Hanne in haar rugzak gestoken, begonnen we opnieuw te dalen. Het begon harder en harder te regenen. We besloten dan maar dat ik de auto zou gaan halen en Bib verder met Hanne naar beneden zou stappen. Dat was mijn eerste loopervaring sinds mijn zwangerschap ... er is nog een hele weg te gaan. Nat en uitgeput heb ik dan Bib en Hanne opgepikt die nog rustig aan het stappen waren en zijn we onder een waterig zonnetje teruggekeerd naar downtown Scottsdale.

3 comments:

Koen said...

Dag iedereen, gewoon om effe te laten weten dat we inderdaad in staat zijn om alles te lewen en te zien. En na een paar keer proberen ook eindelijk in staat om comments te plaatsen.

Koen said...

en al van den eersten comment een spellingsfout .... lap

mariaarnout said...

En ik kan ook comment geven hoop ik. Moeke
Avontuur genoeg! Hier in Opwijk dondert en bliksemt het terwijl de zon schijnt en 't is ook mooi!
Ik vind die weblog een fantastische uitvinding!